اطلاعیه ثبت نام و مدارک مورد نیاز دانشجویان کارشناسی ارشد1399

اطلاعیه ثبت نام و مدارک مورد نیاز دانشجویان کارشناسی ارشد1399

"بسمه تعالی"

با حمد و سپاس به درگاه خداوند دانا و توانا و عرض تبریک به داوطلبانی که در آزمون کارشناسی ارشد سال 1399 این دانشگاه پذیرفته شده اند به اطلاع می رساند ثبت نام و ارسال مدارک در تاریخ 8، 9و10 آبان ماه 1399 به صورت اینترنتی و از طریق درگاه er.gmu.ac.ir صورت می پذیرد، خواهشمند است جهت تکمیل فرم ثبت نام و اسکن مدارک مشروحه ذیل در تاریخ فوق الذکر به سایت اعلام شده مراجعه نمائید. بدیهی است عدم مراجعه جهت ثبت نام در تاریخ یاد شده به منزله انصراف از تحصیل تلقی خواهد شد.

فرایند ثبت نام طی مراحل زیر انجام می شود:

مرحله اول : اینترنتی : به آدرس er.gmu.ac.ir مراجعه و مشخصات و اطلاعات خواسته شده را تکمیل و مدارک مورد نیاز را اسکن نمائید.

ثبت نام اینترنتی (اسکن و بارگذاری مدارک) کلیه پذیرفته شدگان سال تحصیلی 1400-1399 در تاریخ 8،9و10 آبان ماه از طریق همین سایت انجام خواهد شد.

برای عملکرد بهتر نرم افزار از مرورگر کروم استفاده کنید (برای ثبت اطلاعات، لیست های انتخابی با مرورگرهای دیگر همچون فایرفاکس باز نمی شود)

اسكن مدارك خود را با حجم كمتر از 500 كيلو بايت از نوع jpg و gif آماده نماييد.

نام كاربري و کلمه عبور جهت ورود به سامانه ثبت نام، شماره ملی شماست.

توجه فرمایید جهت سهولت روند کار با سامانه، پس از ورود به سامانه در ذیل صفحه اصلی، راهنمای سامانه را دریافت و مطالعه فرمایید. پس از ورود به سامانه، در سمت راست صفحه، منو ثبت نام را انتخاب نماييد. براي ثبت اطلاعات دکمه ويرايش را در سمت چپ صفحه كليك نماييد و اطلاعات قابل ويرايش را پر نموده و دکمه ذخيره را انتخاب و سپس مرحله بعد را كليك نماييد

تذکر مهم: پس از ورود به سامانه، شماره دانشجویی خود را که در بالای صفحه ذکر شده، یادداشت نمایید و در کلیه فرمهای ثبت نامی شماره دانشجوئی خود را درج نمائید.

پس از ورود اطلاعات ثبت نامي جهت ارسال مدارك خود، منو مدارك در سمت راست صفحه را كليك نماييد. در اين بخش براي ارسال هر مدرك، دکمه ارسال فايل را در پايين صفحه انتخاب و نام مدرك را از ليست انتخاب نماييد و توضيحات را وارد نماييد. توجه داشته باشید موارد ستاره دار اجباری است و در صورتیکه تکمیل نگردد ثبت نام شما ناقص انجام خواهد گردید. سپس براي بارگذاري هر مدرك ارسال فايل را مجددا انتخاب نماييد. در پايان بارگذاري مدارك ثبت ارسالي ها را انتخاب نموده تا مدارك شما ذخيره شوند. لازم به ذكر است كليه مدارك ستاره دار (اجباري) مي بايست قبل از انتخاب دکمه ثبت ارسالي بارگذاري شده باشند.

ثبت نام اینترنتی شامل :

الف: دانلود فرم های ثبت نامی مشروحه ذیل و تکمیل و امضاء آنها و اسکن وآپلود آن در سامانه ثبت نام اینترنتی

* فرم شماره (1)

* فرم شماره (2)

* فرم تعهد نامه محضری بازپرداخت تسهیلات دریافتی از صندوق رفاه

* فرم رفاهی

* فرم اطلاعات دانشجویان جدید

* فرم معافیت تحصیلی (مخصوص دانشجویان پسر)

* فرم تاییدیه تحصیلی

* فرم ثبت نام دانشکده

ب: مدارکی که لازم است پذیرفته شدگان درثبت نام اینترنتی اسکن و بارگذاری نمایند


- مدارکی که باید توسط پذیرفته شدگان سهمیه آزاد ارائه شود:


1- اسکن کلیه فرم های ثبت نامی

2- عکس 4*3 (لازم به ذکر است کلیه پذیرفته شدگان در هنگام ارسال مدارک بصورت پستی بایستی 12 قطعه عکس را ارسال نمایند.)
3- اصل و کپی از کارت ملی و شناسنامه ( تمام صفحات ) 4 سری
4- اصل و کپی دانشنامه کارشناسی و ریزنمرات و یا مدرکی که نشان دهنده فراغت از تحصیل می باشد. لازم به ذکر است دانشجویان ترم آخر بایستی تا تاریخ 30/07/1399 فارغ التحصیل شوند. بدیهی است در صورت عدم فراغت از تحصیل، مسئولیت عواقب بعدی بعهده دانشجو خواهد بود. در صورت وجود این موارد، از ثبت نام فرد جلوگیری بعمل خواهد آمد.
5- اصل و کپی کارت پایان خدمت یا معافیت دائم یا مدارکی که نشان دهنده وضعیت نظام وظیفه آقایان باشد.
6- وضعیت بدهی صندوق رفاه دانشجویان
7- برای چهار رشته مدیریت پرستاری ، پرستاری مراقبتهای ویژه ، پرستاری مراقبتهای ویژه نوزادان و پرستاری اورژانس مدارک و مستندات 2 سال سابقه کار بالینی با مدرک کارشناسی (سابقه کار قبل از اتمام دوره کارشناسی قابل قبول نمی باشد).

8- تکمیل فرم تعهد نامه محضری بازپرداخت شهریه تحصیلات مخصوص پذیرفته شدگان سهمیه مازاد £ (لازم به ذکر است پذیرفته شدگان می توانند با مراجعه به دفاتر اسناد رسمی در شهر خود تعهد نامه را تکمیل نمایند).


- مدارک مورد نیاز برای سهمیه رزمندگان
1- کلیه مدارک مورد نیاز در بند الف
2- اصل و کپی مدارک نشان دهنده استفاده از سهمیه رزمندگان و ایثارگران


- مدارک مورد نیاز برای پذیرفته شدگان استعدادهای درخشان با آزمون ورودی
1- کلیه مدارک مورد نیاز در بند الف
2- نامه تاییدیه از دانشگاه محل تحصیل مبنی بر کسب رتبه برتر بر اساس آئین نامه "تسهیل ادامه تحصیل دانشجویان ممتاز و استعداد درخشان به مقاطع بالاتر تحصیلی مصوب 21/10/89"
نظر به اینکه کلیه مدارک ثبت نام در آزمون به صورت اینترنتی دریافت گردیده لذا داوطلبان ملزم به ارائه اصل و کپی مدارک مورد نیاز به دانشگاه پذیرنده می باشند. بدیهی است در صورت محرز شدن مغایرت یا عدم صحت مدارک مربوطه ، طبق مصوبات هیئت بدوی رسیدگی به تخلفات در آزمونها با داوطلب برخورد خواهد شد.

مرحله دوم: (دریافت تاییدیه ثبت نام موقت)

پذیرفته شدگان پس از دانلود فرم های ثبت نامی (برای دریافت فرم ها روی عنوان هر فرم کلیک نمایید) آنها را تکمیل و امضا نموده و به همراه سایر مدارک اسکن و در سامانه ثبت نام اینترنتی بارگذاری نمایند و پس از اتمام ثبت نام اینترنتی پرونده الکترونیکی توسط کارشناس آموزش دانشگاه ظرف حداکثر 5 روز مورد بررسی قرار گرفته و در صورت تکمیل پرونده الکترونیکی مورد تایید قرار خواهد گرفت و پس از آن تاییدیه ثبت نام نهائی که به عنوان کارت دانشجوئی موقت تلقی می گردد قابل دریافت خواهد بود.

مرحله سوم: ( ارسال مدارک به صورت پستی )

لازم است کلیه دانشجویان اصل مدارک را به همراه تاییدیه ثبت نام الکترونیکی به دانشگاه علوم پزشکی گناباد به آدرس: گناباد- حاشیه جاده آسیایی معاونت آموزشی اداره پذیرش و ثبت نام کد پستی 9691793718، تا مورخ 20/08/1399 ارسال نمایند.

نکته: کلیه دانشجویان لازم است شماره دانشجویی خود را در کلیه فرم ها درج نمایند.

تاریخ به روزرسانی:
1399/08/10
تعداد بازدید:
2721
Powered by DorsaPortal